.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ناطق نوري/ شهر بلده و بي‌انصافي مديران

دبير مجمع نمايندگان مازندران تاكيد كرد: غريب مانده شهر بلده ناشي از بي‌انصافي مديران است.

احمد ناطق نوري شب گذشته در نشست بررسي مشكلات بخش بلده اشتغال و مهاجرت را دو مشكل عمده اين بخش برشمرد و اظهار داشت: شهر بلده براي پرورش ماهي خال قرمز آمادگي كامل دارد و سرمايه‌گذار نيز آماده سرمايه‌گذاري است.
نماينده مردم نور و محمود آباد در مجلس شوراي اسلامي ايجاد شهرك دامپروري را يكي از راه‌هاي خروج دام از جنگل ذكر كرد و بيان داشت: با وجود اينكه ايجاد شهرك دامپروري مصوبه سفر اول هيئت دولت است و زمين هم تحويل شده است، هنوز عمليات احداث آن شروع نشده است.
ناطق نوري از آمادگي سرمايه‌گذاران براي سرمايه‌گذاري در بخش بلده خبر داد و گفت: شركت هاكوپيان از جمله سرمايه‌گذاراني است كه براي ريسندگي و دوخت اعلام آمادگي براي احداث كارخانه كرده ولي بنا به دلايلي متوقف شد.
وي از عدم موافقت با سرمايه‌گذاري تحصيل‌كرده‌هاي اين شهرستان در اين بخش انتقاد كرد و اظهار داشت: چطور زماني كه غريبه و غيربومي از ديگر شهرستان‌ها مي‌آيند با طرح توليدي يك سرمايه‌گذاري موافقت مي‌شود ولي جوانان شهرستان وقتي مي‌خواهند اقدام كنند، مخالفت مي‌شود.
ناطق نوري ادامه داد: ديگر اجازه نخواهيم داد هيچ غريبه و غيربومي در اين منطقه مشغول به كار شود زيرا اولويت با تحصيل‌كرده‌هاي اين شهرستان است كه در بخش صنعت و كشاورزي بايد با ايجاد تعاوني و پرداخت تسهيلات حمايت شوند.
دبير مجمع نمايندگان مازندران ادامه داد: اگر همين تعداد معادن شهرستان كه به ديگران واگذار كردند به فارغ‌التحصيلان شهرستان نور واگذار مي‌شد هيچ روستاي منطقه تخليه نمي‌شد و مدارس نيز به تعطيلي كشيده نمي‌شد.
ناطق نوري تجاوز به حريم رودخانه‌ها را مختص بلده ندانست وگفت: سراسر حريم رودخانه مورد تجاوز واقع شده و چون اينها سيل نديدند، ساخت و ساز مي‌كنند ولي ما از هم اكنون نبايد اجازه ساخت و ساز در حريم را بدهيم تا بعد از حادثه انتظار داشته باشند جبران خسارت كنند.
نماينده مردم نور و محمود آباد در مجلس شوراي اسلامي خواستار احداث راهدارخانه در بخش بلده شهرستان نور شد و تصريح كرد: شخصيت‌هاي علمي، هنري و ادبي مازندران از اين منطقه هستند و پايه‌هاي اعتقادي نيز از اين منطقه بلند شد و به همين دليل است كه انتظار داريم نبايد اين مناطق محروم بماند.
ناطق نوري خواستار بازسازي خانه‌ بنان در انگتارود مهمان‌پذير در بلده،‌ مرمت خانه خان‌باباخان و تسهيلات به اين امر شد و اضافه كرد: محور نور، بلده و تهران حدفاصل گرمابدر به لواسان تهران به طول 13 كيلومتر معطل مانده كه ضرورت دارد وزارت راه اعتبارات لازم را تخصيص دهد تا اين پروژه كه از سال 63 كلنگ خورده است با سرعت به پايان برسد./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.